Author Topic: Justin Interview + some NMA live 2003  (Read 524 times)

Valstar

• Full Member
    • My blog with music
Justin Interview + some NMA live 2003
« on: March 26, 2018, 07:47:50 AM »
Hi !

Some years ago (I think January 2003) I had the opportunity to do a small interview of Justin before an NMA gig in Paris. Then Justin was kind enough to give me a pass so I could record some of the gig too. This was made for the website of my Goth/Punk/Indus parties that occurred for 15 years under the name "Le Bal des Vampires" (french title of Polanski's Dance of Vampires, or The Fearless Vampire Killers as it was titled in the US).

The parties are long gone, but we keep a website to tell the story (and put some photos when I will be less lazy), and so I uploaded again this vidéo. This is no professional shot / editing, it was my first time with a camera and final cut, but it's a Mr Sullivan interview :).

So, for those interested, here you are : http://baldesvampires.net/medias/medias.html
"We shouldn't judge people based on their frequentations.
Look, Judas for instance, he had friends beyond reproach"
P. Verlaine

stephanieD

• New
  • *
Re: Justin Interview + some NMA live 2003
« Reply #1 on: March 26, 2018, 03:08:19 PM »
salut je pense que ce que tu as filmé de NMA date de 2002 j'avais fait des photos de ce concert  à l'elysée montmartre ;)
tu peux les voir sur mon site (que tu dois peut etre connaitre ;)

http://stefany.dweb.pagesperso-orange.fr/acceuil.htm

merci pour la video (live+ itw) en tout cas

par rapport aux réponses qu'il peut donner j'adore celle là "la dépendance au voyage" ne jamais être au même endroit longtemps c'est mon rêve ça mais faut pouvoir voyager, j'ai le temps mais pas l'argent ^^
« Last Edit: March 26, 2018, 03:35:20 PM by stephanieD »

Valstar

• Full Member
    • My blog with music
« Reply #2 on: March 26, 2018, 07:38:41 PM »
(sorry English speaking folks, she wrote to me in French so I'll answer in french, mostly it's about the proper date of the concert and a comment about travels, and traveling to London for 1000 voices nights ;)).

Super, merci ! Tu as le mois du concert en 2002, que je corrige ?

En tous cas super les photos, c'est amusant comme on peut voir l'évolution entre le grain des premières et maintenant avec les smartphones qui ont des appareils de fou :) (sans compter que toi aussi au passage tu as du t'améliorer).

J'aurais bien essayer de faire quelques photos à Londres dans 3 semaines mais ça ruinerais l'ambiance :) (si on arrive jusqu'au concert, avec les grèves de trains on tente ça en voiture mais la conduite à gauche ... :)).

Pour ce qui est du voyage, être dans un groupe et tourner reste à mon avis le seul moyen de vivre comme ça sans être un héritier ;).
"We shouldn't judge people based on their frequentations.
Look, Judas for instance, he had friends beyond reproach"
P. Verlaine

stephanieD

• New
  • *
« Reply #3 on: March 28, 2018, 01:21:54 PM »
le concert de NMA en 2002 a l'elysée montmartre date de novembre j'ai trouvé ça par une recherche sur google

bon concert à toi pour Londres tanpis pour les photos mais tu pourras faire un petit Live Report ;)
a+